Te produkty pomagają w podtrzymywaniu roślin, zwłaszcza tych, które rosną pionowo, takie jak pomidory czy pnącza. Dzięki nim rośliny są lepiej chronione przed złamaniami i uszkodzeniami….
Archiwa: FAQs
Agrotkaniny
Agrotkaniny i siatki cieniujące chronią rośliny przed nadmiernym nasłonecznieniem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Stanowią one barierę ochronną, która pozwala roślinom rosnąć zdrowo i bezpiecznie….
Nawadnianie
GardenLine oferuje produkty związane z nawadnianiem, takie jak węże, zraszacze i systemy automatycznego podlewania. Dobre nawodnienie jest kluczowe dla zdrowego wzrostu roślin, a te produkty pomagają w utrzymaniu właściwego poziomu wilgotności gleby….
Akcesoria do sadzenia
Ta kategoria zawiera narzędzia i akcesoria niezbędne do sadzenia roślin. To m.in. łopaty, grabie, doniczki, podłoża do sadzenia, nasiona i wiele innych produktów. Dzięki nim uprawa roślin staje się łatwiejsza, a Twoje ogrody mogą być pełne pięknych i zdrowych roślin….
Tunele i szklarnie
Tunele i szklarnie są niezastąpione w ogrodnictwie. Tunel to konstrukcja, która pomaga przedłużyć sezon uprawy roślin, zwłaszcza tych bardziej wrażliwych na warunki atmosferyczne. Szklarnie natomiast zapewniają optymalne warunki do uprawy roślin przez cały rok. Odpowiednie oświetlenie, kontrola temperatury i wilgotności pozwalają na wzrost różnorodnych roślin, warzyw i kwiatów….
Jaki okres ważności ma moja Karta Podarunkowa?
Karta Podarunkowa ważna jest przez pół roku od dnia jej nabycia – po upływie Okresu Ważności Karty Podarunkowej nie jest możliwe dokonywanie u Wydawcy płatności za zakupy środkami na niej zgromadzonymi. Okres Ważności Karty Podarunkowej nie może zostać przedłużony. Niewykorzystane środki zgromadzone na Karcie Podarunkowej nie podlegają zwrotowi….
Co jeśli zwrócę produkt opłacony Kartą Podarunkową?
Reklamacje związane z zakupem i korzystaniem z Kart Podarunkowych można zgłaszać w następujący sposób: W Punkcie Obsługi Klienta w siedzibie firmy . Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dane kontaktowe Zgłaszającego, numer Karty Podarunkowej objętej reklamacją, opis problemu oraz treść żądania Zgłaszającego. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia ich zgłoszenia, a o…
Co w przypadku gdy zgubię Kartę Podarunkową?
Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie Karty Podarunkowej przez Klienta lub inne osoby trzecie….
Jak korzystać z Karty Podarunkowej?
Klient dokonuje zapłaty środkami zgromadzonymi na Karcie Podarunkowej po zgłoszeniu takiej formy płatności przy kasie – Klient może zdecydować, jaką część płatności za zakupy zrealizuje środkami zgromadzonymi na Karcie Podarunkowej, a jaką innymi formami płatności dostępnymi u Wydawcy (gotówka, karta płatnicza lub BLIK). Informację o konkretnej kwocie, jaką Klient chce uregulować przy pomocy środków z…