fbpx
  • Godziny otwarcia

    PON-PT: 8:00 - 18:00

    SOBOTA: 8:00 - 14:00

Co jeśli zwrócę produkt opłacony Kartą Podarunkową?

Reklamacje związane z zakupem i korzystaniem z Kart Podarunkowych można zgłaszać w następujący sposób: W Punkcie Obsługi Klienta w siedzibie firmy . Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dane kontaktowe Zgłaszającego, numer Karty Podarunkowej objętej reklamacją, opis problemu oraz treść żądania Zgłaszającego. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia ich zgłoszenia, a o sposobie ich rozpatrzenia Zgłaszający będzie każdorazowo informowany na adres wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym. Brak informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji we wskazanym terminie oznacza jej uwzględnienie. Podanie danych osobowych w związku z postępowaniem reklamacyjnym jest dobrowolne, jednak niezbędne dla rozpatrzenia reklamacji.