fbpx

SOBOTA: 8:00 - 14:00

Chomiki w podróży – wyjazd integracyjny – fotorelacja

Wyjazd integracyjny pracowników firmy Chomik – czerwiec 2019

Góralski temperament, pełnia energii, ciekawość świata i czerpanie radości z każdej wspólnej chwili – to nas łączy!  Tym razem na miejsce integracji wybraliśmy Podhale. W weekend 15-16 czerwca 2019 roku wybraliśmy się na wycieczkę, podczas której zwiedzaliśmy i biesiadowaliśmy razem.
Najpierw podróż autokarem – wyjechaliśmy wcześnie rano, aby nie tracić ani chwili. Pierwszym miejscem naszego zwiedzania była elektrownia wodna w Niedzicy. Z korony zapory podziwialiśmy okryty mgłą zamek, ale już po kwadransie powietrze się oczyściło i mogliśmy zobaczyć wierzchołki Tatr i barwny krajobraz po obu stronach tamy.

Po zwiedzeniu elektrowni wodnej wybraliśmy się w rejs statkiem Harnaś po Jeziorze Czorsztyńskim. Ewentualne objawy choroby morskiej miały być niwelowane przez środki lecznicze w postaci bursztynowego trunku.

Obsługa pensjonatu w Murzasichlu, który był miejscem naszego noclegu, zorganizowała nam tzw. “zielony kulig”. Podczas jazdy pięcioma wozami zaprzężonymi w pary koni degustowaliśmy lokalne wyroby i śpiewaliśmy góralskie piosenki. Zwieńczeniem podróży było ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Wieczorem mieliśmy już ochotę tylko na szaloną zabawę w rytmie muzyki granej na żywo przez kapelę góralską. Zabawy integracyjne, konkursy z nagrodami, a nawet świętowanie imienin jednej z nas były tymi atrakcjami, z których zdjęcia w największym stopniu zostały ocenzurowane.

Dziękujemy wszystkim Chomikom za wspólną zabawę, a pomysły na następne wyjazdy i imprezy integracyjne przyjmujemy całą dobę 🙂